CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, 14 November 2007

Autumn yang Semakin Menyengat

Minggu ni suhu dah mula bawah 10C....sejuk, angin pun bertiup agak kuat cuma tak ada ribut. Daun-daun pokok dah mula berguguran malah ada pokok yang dah botak....Seperti kata Izariza, aku dah mula rasa nak masuk kepompong memanaskan badan, nak ke mana-mana pun jadi malas!!!!dua minggu yang lalu

Semalam 13 Nov

Mangsa keadaan

5 comments:

kak pah said...

Hahahaha..lawak le Rozie... Icha jd mangsa keadaan... baby tidur malampun kena bungkus mcm org eskimo....
Comel le Icha pakai jaket winter tu.. hehehehe...

Izariza said...

Rozie .. teruslah merakamkan fenomena indah alam .. aku setia nak menatapnya (macam kat blog ajzie dulu) ..

Roz, sekali pandang tengok Icha macam teletubbies pulak hehehe ...

Mat Gebu said...

Mula2..pakcik ingat dr sheikh muzapar tadi..rupa2nya anak dara comey akak rozie...yelah kan cuaca dah sejuk, kita kat M'sia ni bila hujan dan suhu turun je dah mula sejuk dan kejap2 ke bilik air buang "jus"..inikan pulak org yg dok negara 4 musim...ayoo lagi kerap tu...kak rozie tempat u tak de pokok maple ek?

Rozie said...

kapah...
bukan bebudak jer yg berbungkus, mak ngan bapak budak pun sama...kalu boleh nak berselimut sepanjang hari duk bersimpuh atas katil...

Za...
lama menyepi, sibuk sangat ker?? kita kat suka juga amik gambar fenomena alam ni, tapi tak ler secanggih iza..

Mat...
memang ada mat, bersepah-sepah jer, ko nk brapa guni???...kt rumah baru akak nanti lagi banyak daun marple...sebesar 2x tapak tangan pun ada...

Rozie said...

oit mat, lupo nak khoba...pokok yg togel 2 batang tu ler pokok marple