CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, 18 June 2007

Piknik

Sebelum pulang ke rumah, sempat posing satu famili
Ryan dan adiknya di perkarangan parkir kereta
semasa mula-mula sampai

Semalam aku berpiknik lagi bersama kawan-kawan lain, konsep kali ini santai BBQ berlatar belakang perahu layar( macam kelas bunyinya) di Rotter Valley...tak sampai 15 minit dari rumahku ....kalau tak silap aku ,lebih kurang 19 famili yang mengambil bahagian.

Sejak malam semalam kami bergotong royong membuat persiapan mencucuk satay untuk BBQ...hidangan kali ini memang menyelerakan; satay ayam,satay daging, udang dan hidangan pot luck setiap famili.

Namun aku terpaksa balik awal kerana Ichaku tak sihat....aku rasa tak sedap hati nak bergumbira sedangkan Icha di serang virus!

sebelum balik sempat juga singgah temankan Ryan dan papanya main perahu kayuh...

3 comments:

miss_tree said...

Bestnya tgk orang picnic..
Saya kurang gemar sikit aktiviti ni.
Tp mcm bestttt je tengok..
=)

butaseni said...

wei....jeles guek!!

NezJoe said...

bestnya....
hanya mapu senyum tgk entri mcm ni...
lamanya dah tk bersama famili