CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, 29 June 2007

Banjir

Sheffield, South Yorkshire dilanda banjir......aku sipi-sipi jer nak jadi mangsa, nasib menyebelahi aku dan keluarga, sekitar kawasan berhampiran rumah aku ditenggelami air, ada yang setinggi bumbung kereta tapi kawasan perumahan aku tak jadi apa-apa...Alhamdulillah!!!

hampir 3 hari bekalan letrik terputus, khabarnya esok blackout lagi!!! mulai esok dalam seminggu hujan berterusan di sini....aku tengah suspen arrr, hari ini orang ramai berpusu-pusu membeli bekalan keperluan harian untuk menghadapi sebarang kemungkinan....


7 comments:

butaseni said...

laaaaaaaa ingatkan sistem perparitan kat KL je yang hampeh,sana pun sama.

Rozie said...

tu ler pasal...hampeh tul!!! mana2 pun sama daaa

Lydia said...

rozie, u ambil gambar dlm sampan ke?

miss_tree said...

Hopefully it's getting better by now..
:)

Rozie said...

sky..

thank coz sudi jenguk kt cini, x der sampan arrr...hehehehe,amik kt website daaa

mis3

alhamdulillah dh ok skrg ni!!!

NezJoe said...

teringat banjir kat kampung masa kecik
heheh

Izariza said...

Walaupun itu musibah, gambarnya tetap cantik :)

Rozie, Saru kirim salam ..