CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, 31 July 2007

Cabut Gigi


Hari ini Ryan cabut gigi di General Hospital Rotherham...Kesian tengok dia, tapi aku redha untuk kebaikan dirinya. Sepatutnya bulan lepas, namun kerana kurang yakin di hati kami terutama papanya membuatkan kami menangguhkan temujanji tersebut ke hari ini....

Cubalah bayangkan, 7 batang sekali cabut,Seawal pukul 8.00am Ryan perlu berpuasa...kemudian di hospital, Ryan diberi ubat pelali untuk di tidurkan..., sedar-sedar dari pengsan, empat gigi geraham bawah dan tiga gigi geraham atas sudah tiada. Setelah selesai memang Ryan kelihatan agak lemah, tapi aku bersyukur sebab Ryan releks sahaja, tak menangis langsung...bila aku tanya sakit ke tidak...jawapannya "NO"...

Balik dari Hospital, kami singgah ke Argos untuk belikan toy baru...Transformer, yang sedang panas di pawagan kebelakangan ini sebagai hadiah untuknya kerana kuat semangat..

Aku masakkan bubur nasi special... khas untuknya

5 comments:

Lydia said...

takut!!

butaseni said...

hehe nasib baik dapat transformers kan?:D

Nezjoe said...

ryan memang perkasa!

miss_tree said...

I need to see the dentist too.
Tp selalu tangguh..
Dentist tu punyalah baik, tp still takut..
Hehehehehehe...

X sesuaiiiiiii!

Rozie said...

sky...
sy pun takut lor

Butaseni...
kopak 10pound weiiii

nezjoe...
kehkehkeh...kuat nangis maaaaa
tapi kali ni nasib baik tak meraung~~~

miss3
akak pun takut jumpah dentis eheheheh