CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, 11 July 2007

Strawberry Picking2



Icha bersama Yong

Aku rasa macam rugi besar jer sebab tak pergi petik buah strawberry ni masa awal-awal musim , ketika aku pergi ke ladang strawberry tempoh hari dah nak masuk penghujung musim so tak banyak buah strawberry yang boleh di petik, lagian pula baru jer reda banjir di kawasan ni...jadi, pokok-pokoknya ada yang jadi kurus dan ada pulak yang macam nak mati...

masa memetik buah strawberry tu aku cuma petik ciputttt jer dalam anggaran satu punnet penuh buah strawberry dan setengah punnet buah rasberry, ye lah sebab takut kena charges mahal...nanti bising pulak cik abang aku yang sorang tu!!!

Tapi, aku betul-betul menyesal...kalau aku ambil banyak sikit pun tak per, sebab murah jer satu punnet tu cuma kena charges GBP1.00 jer....

Tempat ni aku akan tandakan dengan warna merah, tahun depan aku kena pergi semula...dekat sangat dari rumah aku!!!

7 comments:

miss_tree said...

I remembered a friend of mine pernah pergi a place like this in Japan..
Tp bukan strawberry, grapes..

Wah...nx year K.Rozie pegi awal musim and ambik byk² ok?
Boleh kirim ke sini..
Hiiihihihi..

butaseni said...

wwwahhhh jalan-jalan lagi.jelesnyeeeeee.tu dalam bz tu,kalu tak bz mesti dah sampai Scotland dah tu hehe

Rozie said...

yea la miss3...nyesal sgt2...taun depat kena mai awai2.....

butaseni...mcm tau2 jer kita org nk pi scotland, opppssss... no comment(jawapan artis)

Nezjoe said...

alangkah bagus kalau msia boleh petik2 strawberry mcm ni.
hurmmm

boleh bagi mama saya.

Izariza said...

Laa.. patutlah semalam aku mimpikan stroberi .. rupanya nak tengok gambar rozie pergi strawberry plucking :)

Anyway .. are those strawberries sweet?

Lydia said...

Hi Rozie,

I am tagging you for a meme to post 8 random facts about yourself, but you have no obligation to participate. Please visit my blog for details.

cheers,
Lydia

jo ayee said...

hi rozie..emm..bestnya..tak pe la nxt boel gi lg.