CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, 20 January 2009

Rilekkan minda

SR (7)

Rilekkan minda kejap...dah belek pokok, kita sejukkan mata dengan pemandangan di waktu pagi, sesudah subuh, tika terbitnya fajar....ecececewah.

SR (8)


aku teringin gak nak amik gambar ala-ala si pro tu, tapi tak reti-reti lagik...aku ni tak rajin macam orang lain, semua base on angin kus-kus..kalau tiba-tiba terajin tu jangan pelik!!

Pagi tadi lepas subuh, sedang aku cuci pinggan mengadap tingkap, aku ternampak ler situasi kat dalam gambar di atas kat belakang rumah aku...trus pi amik kamera, kluar kejap amik gambar...hb pun mulanya heran gak apa ke halnya bini dia ni subuh2 dah usung kamera, sat bukak pintu belakang..sat bukan pintu depan...kikikiki.

5 comments:

azreen said...

hehehehe...itu tandanya angin kus-kus akak dah datang... :-)

Mummy HS said...

cantiknya suasana dan gambar2 yg akak amik ni.

Mummy HS said...

rumah akak sek8 ek.. dekat sgt dah.. kami kat sek7..

pindah tgh tahun kut.. dr zaman student ukm dah berkampung kat sini..hehe..suami akak sambung belajar bawah u mana?mesti dekat2 bangi juga kan

Rozie said...

hana...

Tq, akak minat jugak amik2 gambar ni, tapi baru beginner..nk guna kamera pun terkial2 lagik, kebetulan masa cuba2 aritu menjadik plak...

inchik somi akak attach ngan UPM, Fakulti Rekabentuk...

dulu kami study kat Shah Alam, duk kat sek 2..tempat kami berkampung gak tu...hehehe

Rozie said...

azreen...
angin kuskus ni tenggelam timbul jerkk