CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 26 December 2008

Day 9

5 days to go + 5 more days
10 days to go...

Esok dan Ahad majlis resepsi mamu...Selamat pengantin baru mamu!

Sejak 4-5 hari ni PC dah mula sakit-sakit...hari ni nampaknya bertambah menjadi-jadi, dah keluar warning kat skrin monitor apa masalahnya...kata si Monitor, kemungkinan masalah hard disk atau software..so, kesan daripada masalah itu kalau aku tengah online cenggini tiba-tiba dia akan tertutup sendiri lepas tu senyap jer utk beberapa ketika dan kalau tekan button pun tak ada sebarang tindak balas...memang dah nazak sgt kot.

Jangan hairan kalau tiba-tiba aku sepi jer untuk jangka masa seminggu dua nih...tak lain dan tak bukan sebab masalah PC, kalau PC ni sihat dah tentu aku bertenggek kat depan ni 24jam...

Macam-macam benda yang nak disettlekan kat Malaysia, so hb sambung lagi percutiannya untuk beberapa hari lagi....tapi tak kisahlah, janji impian hb dan aku tercapai...muahahahha..

Jangan tak tau, ada projek besar...ahaksss

Semoga apa yang di hajatkan akan terlaksana....
so, sabarlah wahai hati....!!!
Anyway...sejak seminggu dengan anak-anak, aku dah terbiasa..
lepas anak-anak tido.aku layan Bollywood kat Sky TV...Arini aku layan Indian Idol, lepas tu sambung kat channel Abu Dhabi tengok drama Arab boleh gitu???

kihkihkih...lantak ler faham x faham tu cerita nombor dua...ekekek

Tak faham cerita pun tak apa...Aku suka menelek dan membanding ...aku suka memerhati raut wajah, cara solekan..cara hidup/budaya...interior rumah atau apa saja yang memang berbeza dengan kita.

Anyway... wajah mak arab kat channel Abu Dhabi tu,memang cun melecun!!!

~adios~

1 comments:

azreen said...

wah projek besar apa tuh kak....nnti2 jgn lupe citer ek...bleh la share2 citer tuh....kuikuikui