CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 25 September 2018

Kembali Bersiaran

Salam..
Setelah bertahun lamanya aku tak update di sini, alhamdulillah aku kembali menjelma di sini, laman yang penuh dengan nostalgia...Aku selak satu persatu cerita dalam blog ini, aduh...penuh dengan kenangan..kenangan yang sangat berharga. Jika dulu cerita itu sebuah cerita sedih namun sekarang ia menjadi sebuah kenangan indah yang ingin di ingati  satu persatu... Dulu rasa  segan nak share semua benda sebab terfikir apa orang lain kata, tapi sekarang rasa menyesal kerana tak coret sebanyak mungkin kisah suka duka kehidupan yang ku lalui...Baru ku sedar setiap kenangan itu sangat mahal harganya, tidak boleh di jual beli...

Kerana mengalami masalah untuk log in ke blog ini, menyebabkan aku abaikan kewujudannya...dari sehari ke seminggu, kemudian  beralih bulan dan menjejak ke tahun....

Kini, setelah menyedari betapa banyaknya kenangan pahit manis yang pernah tercoret di sini...aku berusaha untuk mendapatkan semula hak aku untuk terus menulis  buat tatapan anak cucu ku suatu hari nanti...

0 comments: