CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 24 June 2009

Family Din~ Malaysia

Kawan inchik hb masa sama2 undergrad kat UiTM dulu datang ke rumah kami...Cerita dah lapuk sket, diaorang pun dah balik ke Malaysia semula...

Din ni senior hb masa kat UiTM dulu...

Dia orang datang rumah kami dengan Air Asia masa sibuk2 promosi tambang murah aritu. Dia org ni dapat beli tiket yang paling murah, kalau tak silap aku RM500 henggit jer satu kepala pergi dan balik KL ke UK...best kan!

Tapi tak hairan ler sebab diaorg ni hb and wife kerja di TV3...info2 yang latest semua diaorang sapu dulu baru diwar-warkan ke public...betul tak!
Photobucket

Photobucket

Wife dia ni pun pembaca berita TV3, biasanya baca berita berbahasa Inggeris...namapun sangat different...kalau tak silap aku Yuliapravitriana, aku panggil Triana jer..

Depa datang ber tiga ke rumah kami di Sheffield...sayang sekali depa datang hari biasa(weekdays) tido 2 malam di rumah kami...so tak dapat ler kami nak bawak depa jalan-jalan...
Berbekalkan Navigator depa explore sendiri dengan menyewa sebijik kereta depa pusing ke Manchester dan Liverpool. sebelum sampai ke rumah kami depa dah ronda ke Cambridge..katanya puas hati!

Lepas pulang dari rumah kami tu, depa tido di hotel London dan ronda lagi...then ke Barcelona 3 hari kemudian pulang ke London semula...ronda lagi beberapa hari then baru balaik ke Malaysia...jalan sakan nooo!!

2 comments:

mamadanish said...

hoho k rozi sy kenal wife dia tu. tgk kt tv.heheh.ingt kn dia org indon.sbb nama unik gitu.

Rozie said...

kiyah...
memang dia org indon..parent mmg org indon, cuma dah lama menetap kat Malaysia n skolah kat KL