CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 25 March 2009

Manchester

Dah beberapa kali kami ke Manchester ...tapi kali ni jalan2 cuci mata. Kononnya nak meraikan bulan Mac yang memang happening bagi kami.

Kebetulan pada hari tersebut merupakan "Mother's day" di UK...yang diraikan pada hari Sabtu minggu ke tiga bulan March tiap-tiap tahun....Happening hari ni, banyak bunga-bunga untuk ibu-ibu di jual!

Sekali lagi kami ke Stadium Manchester, sekadar memenuhi hajat extremist MU yang follow kami ke Manchester...layan jer lah!

Photobucket
Ni ler kanak-kanak yang buat bebal masa kat Stadium MU..
Photobucket
Adik happy jer sepanjang jln

Lepas tu memenuhi tuntutan perut... inilah tujuan sebenar ke Manchester, ada orang nak belanja makan di Al-Jazeera. Sempena Birthday aku...ehehehe.

Photobucket

Makan sampai terduduk, sepinggan nasi Biryani dengan setengah ekor ayam seorang!!

Photobucket

Photobucket

Ni lah extreamist MU yang follow kami ke Manchester

Photobucket

Lepas makan pi smayang kat Masjid kat Rasholm, berpusing2 mencari masjid...pi tanya orang kat kedai jual daging halal dimana letaknya masjid, depa tunjuk direction masjid yang dah kena lama kena sealed!! memalukan!!

Nasib baik lepas tu jumpa seseorang yang tolong tunjukkan lokasi Masjid yang sebenar.-settle!

Sambung jalan-jalan ke Trafford Centre...first time jejak tempat ni...beso!! dan macam2 konsep archi kat dalam tu...memang menarik perhatian aku! Terdapat China Town kat dalam tu dan kedai makanan halal bersepah-sepah kat dalam shopping mall tersebut...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Dah puas ronda, kami pun pulang...on the way pulang singgah pulak ada jemputan makan-makan sempena Birthday dan bacaan Yassin...balik tido kekenyangan! :)

Photobucket

Pos maut dengan sunglasses aku!

0 comments: