CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 22 February 2009

Birthday Icha yang ke tiga

Seperti yang aku pernah maklumkan dalam entry yang sudah, birthday Icha jatuh pada 15/2/2009 iaitu hari kami berangkat ke Berlin tempohari...plan asalnya kami nak buat sambutan yag ringkas di bilik hotel, tapi keadaan tak mengizinkan kerana suasana dan tempat berbeza membuatkan aku tak tahu mana nak beli kek di Berlin..so, kami tangguhkan sahaja.

Sehari selepas pulang dari Berlin, kami buatlah majlis serba ringkas untuk Icha..sekadar pelengkap syarat untuk menceriakan special day untuk Icha. Majlis kenduri kesyukuran dan doa selamat untuk Icha yang baru 2 minggu pulang dari hospital insyallah akan menyusul kemudian bila ada kelapangan seminggu dua lagi...

Kek comel ni kami beli jer,.... Actually aku dah prepare macam2 brg untuk mendeko kek birthday untuk Icha,dan dah berjanji untuk buatkan kek Princess untuk beliau.. tapi memandangkan waktu yang suntuk aku terpaksa akur untuk beli sahaja...Sekadar memenuhi janji-janji, aku cucukkan sahaja barbie doll di atas kek Bear color pink tersebut dan tutup bahagian yang agak seksi dengan butter icing...siap!!
Collage112
Collage113
Collage114
Itupun Icha dah cukup happy...bersemangat sungguh dia menyanyi lagi happy birthday untuk dirinya...majlis nyanyian dan tiup lilin di buat berulang-ulang sambil amik gambar...hikhik.
Seronok tengok dia ceria dan happy macam tu!

0 comments: