CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 29 June 2008

Tahniah

Walaupun dalam mood berpindah rumah, aku sempat cilok sekejap menulis entry kali ini.
Aku nak mengucapkan tahniah kepada hubby terchenta di atas kejayaannya mendapatkan "comfirmation Phd status stage"(upgrading to 3rd year)..bermakna hubby berjaya menempuh 2/3 daripada cabaran dalam mengharungi perjalanan Phdnya..

Kini cuma tinggal lagi 1 cabaran yang perlu beliau hadapi iaitu Viva di akhir perjalanan Phdnya. Aku tumpang gumbira, berita gumbira ini kami terima sehari sebelum kejadian"Umpama Durian dan Pisang", sedikit sebanyak telah mengganggu keceriaan kami.

Tahniah untukmu hubby, teruskan perjuanganmu dan jangan putus semangat. Kami sentiasa berada bersamamu tak kira di dalam apa situasi sekalipun...(Pesanan keramat untuk hb: lepas selesai berpindah rumah ni bolehlah belanja kami makan-makan..ekekeke)

surat

4 comments:

Faisal said...

Tahniahhh... semoga cepat dapat PhD. Saya kat sini tak tahu lagi nasib macamana..

Rizal said...

faizal,
itu baru secure area of investigation dan approved of skeleton thesis...belum complete lg. Ada setahun lebih lg nie...panjang lg perjalanan...

Rizal said...

kt univ kami ni ader 3 part/stage untuk smpai ke stage end viva PhD...skerng ni sya di stage ke 3..(stage paling mencabar)....stage analysis data dan writing thesis...insyaAllah kita akn smpai till the end, faizal.

tuan umah said...

taniah utk suami kak rozie,kitapun berimpikan menda ni happen for next year.

psst..pasla kes langgar tu kan,agaknya omputih tuh dh suspek hubby tak de lesen tak?sb omputih ni kan penyibuk..