CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 28 February 2007

Bosan

Lama sudah aku tidak menjenguk tinta azimatku ini, terasa seolah-olah otak menjadi beku tak berfungsi, fikiran kosong, kepala bingung, mata menjadi rabun!! tidak ada satupun yang menarik perhatianku, apa semua ini?? kenapa aku merasa begitu buntu sekali seperti orang yang tak berakal, tanpa haluan dan tak berfokus..?
Kebelakang ini terasa duniaku penuh dengan kebosanan, menyebalkan...tiada yang menarik untuk diceritakan, Aku bagai orang bodoh gayanya..fikiranku tidak dijana. makan, tidur,makan, tidur terus-terusan...arkh, ini bukan diriku yang sebenarnya. Aku ingin menjadi manusia berguna, aku ingin keluar dari belengu kebosanan ini, aku ingin berjuang mencapai matlamatku sendiri...Kini baru kurasa betapa perlahannya masa seperti sang kura-kura. Mungkinkah kini aku sedang memakai topi hitam, cenderung berfikir secara negatif? seperti teori berfikir De Bono(1994) yang di ajukan oleh sahabatku Fariza...terpulang!
Aku sudahpun berada di hujung Febuari, Januari tahun hadapan aku akan pulang ke Tanah Air untuk beberapa purnama.Selain tuntutan kajiselidik abang aku pulang dengan misiku yang tersendiri , moga-moga allah mempermudahkan jalan untuk diriku agar impianku terlaksana... Moga-moga kali ini misiku berjalan lancar dan matlamatku terlaksana, semangatku mula berkobar-kobar!
Malam semakin larut, izinkan aku ke kamar tidurrrrrrr z z z z z z z z

1 comments:

Izariza said...

roz,
lama taqk bertandang ke sini .. laptop hangus baru ni kena kilat .. semua link hilang ..

eh .. topi hitam? jangan .. mulakan hari dengan topi kuning, pasti semangat bernyala semula :)