CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 15 January 2007

Aaaachoooo!!

Sedar tak sedar Rissa sudah genap 11 bulan hari ini. Pejam celik,pejam celik Rissa dah hampir setahun.. begitu pantas masa berlalu kini Rissa sudah mula belajar bertatih, terasa seperti baru semalam aku melahirkannya di Hospital Putrajaya.Arhkhhh masa!!sesungguhnya engkau sangat mencemburui aku.
Kebelakangan ini, Rissa tidak sihat..aku pun naik risau dengan kesihatannya, asyik batuk..selsema entah bila akan reda. Dalam keadaan cuaca yang tidak menentu sejak kebelakangan ini amat mudah untuk sesiapa diserang demam selsema...Rissa, dalam masa 3 minggu dah 2 kali mendapat batuk dan selsema.
Esok aku bercadang nak membawa Rissa ke GP, kebetulan tiap-tiap hari selasa daripada pukul 1.30pm-3.00pm ada klinik khas untuk kanak-kanak..tanpa perlu membuat temujanji...'walk in' sahaja...Risau sungguh aku,harap-harap Rissa tidak mendapat asma macam abangnya Ryan.Ryan pun mula mendapat asma semenjak kami tinggal di Sheffield. Alahai banyak dugaannya bila berada di negara orang,segala-galanya perlu dilakukan sendiri. Moga-moga anak-anak mama sihat selalu!


*Aku dah mula teringin Yong Tau Foo di foodcourt RASA, Alamanda Putrajaya...slllruuupppp

2 comments:

Unknown said...

Salam...

wah... indahnya kata2 cikgu. Selamat Menyambut Awal Muharam...
Happy New Year org putih... hehehe...

'may your days be filled with pleasures of the heart'

-Enymy-

Rozie said...

indah ker? kadang-kadang nampak merapu jer pun!